Esperando pra o Tempo (Translated) by Samuel Tunes

Lyrics written in Portuguese by Samuel Tunes to the Song "Points of Authority" - Linkin Park

VERSE 1:
Você tem poder./Não sei por que.
You have power./Don't know why.
Eu querro squecer./A dor de ser.
I want to forget./ The pain of being.
Eu so querro viver./Eu querro te ter.
I just want to live./I want to have you.
Não tem nada pra diser./E so faser.
There's nothing left to say./ Just do it.

VERSE 2:
O jeito que eu ohlo pra você.
The way I look at you
O respiracão do seu pumão quando você me ver.
The heaving from your lungs when you see me.
Ansiedade. Mais tem nada aver.
Anxiety. But it's irrevalent.
Sperãndo pra o tempo...
Waiting for the time...

CHORUS:
Não querro sentir essa dor. (Você me fas bem.)
Don't want to feel this pain. (You do me good.)
Eu so o jeito que eu so. (Você me fas bem.)
I am the way I am. (You do me good.)
Não querro mais sentir assim. (Você me fas bem.)
Don't want to feel like this anymore. (You do me good.)
Tira essa dor que esta em min. (Você me fas bem.)
Remove this pain inside me. (You do me good.)

VERSE 3:
Fasendo tudo que tambem eu fas--
Doing all that I do as well--
Por bem o mal, por no final tu permanecerás.
For better or worse, in the end you remain.
Nossa vida, querro commecar.
Our life, I want to begin.
Sperãndo pra o tempo...
Waiting for the time...

CHORUS:
Não querro sentir essa dor. (Você me fas bem.)
Don't want to feel this pain. (You do me good.)
Eu so o jeito que eu so. (Você me fas bem.)
I am the way I am. (You do me good.)
Não querro mais sentir assim. (Você me fas bem.)
Don't want to feel like this anymore. (You do me good.)
Tira essa dor que esta em min. (Você me fas bem.)
Remove this pain inside me. (You do me good.)

VERSE 1: 2X's
Você tem poder./Não sei por que.
You have power./Don't know why.
Eu querro squecer./A dor de ser.
I want to forget./ The pain of being.
Eu so querro viver./Eu querro te ter.
I just want to live./I want to have you.
Não tem nada pra diser./E so faser.
There's nothing left to say./ Just do it.

CHORUS: 2X's
Não querro sentir essa dor. (Você me fas bem.)
Don't want to feel this pain. (You do me good.)
Eu so o jeito que eu so. (Você me fas bem.)
I am the way I am. (You do me good.)
Não querro mais sentir assim. (Você me fas bem.)
Don't want to feel like this anymore. (You do me good.)
Tira essa dor que esta em min. (Você me fas bem.)
Remove this pain inside me. (You do me good.)
Não querro sentir essa dor. (Você me fas bem.) (Você tem poder...)
Don't want to feel this pain. (You do me good.) (You have power...)
Eu so o jeito que eu so. (Você me fas bem.) (Você tem poder...)
I am the way I am. (You do me good.) (You have power...)
Não querro mais sentir assim. (Você me fas bem.) (Você tem poder...)
Don't want to feel like this anymore. (You do me good.) (You have power...)
Tira essa dor que esta em min. (Você me fas bem.) (Você tem poder...)
Remove this pain inside me. (You do me good.) (You have power...)

No comments:

Post a Comment